11 aylık bebeğim için zaman zaman doktorlar çeşitli ilaç reçete ettiler, bazılsrında 2 yaş altın bazılarında 6 yaş altına önerilmez gibi bir ifade yazıyordu. Hem eczacıya hem de doktora sorduğumuzda standartar gereği yazılıyor gibi bir şey söylemişlerdi. Belki de o yaş grubunda klinik çalışmaları yapılmamıştır. Takipli çocuk doktorumuz önerdiği için kullandık, bir sorun yaşamadık.