Kızlar selam. Kızım 2 yaşında ve bıngıldak hala hafif açık. Doktora gideceğim ama bu durunu yaşayan var mı acaba?? Boyumuz da yaşıtlarına göre geriden geliyor başlarda hipotiroidi var az miktarda demişti doktor. Bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim🥲