mervekzly
Merhabalar inan hiç üzülecek stres edilecek bir durum değil. 50 gün sütümün gelmesini bekledim bu süreçte çocuğa hep mama verdim ve doğduğunda zaten sarılık olmuştu doktor düzenli besleyin dedi. Tabi bende aç kalmasın sarılığı geçsin diye sürekli mememi denedim sütüm gelir diye gelmeyince hep mama verdim bana da baskı ıyguladılar mamayla sarılık geçmez illa anne sütü diye çok stres yapıp psikolojimi bozdum. Sağma makinasıyla yediğim içtiğimle azda olsa getirtmeyi başardım 6 aya kadar az anne sütü çoğunluk mama olarak ilerledik. Fakat 7.ayda sütüm azaldı ve kesildi üzüldüm mü evet ama ek gıda sürecine girdiğimiz içinde biraz rahattım. Şu an 9 aylık ek gıda ve mamayla devam ediyoruz. Sütünün gelmemesi senin hatan değil yapın gereği lütfen söylenenlere kulak asma bebeğinde etkilenir. Gelmiyorsa gelmiyor sen elinden geleni yapıyorsun lütfen üzülme. Bebeklerde mamayı doyduğu kadar içer mama paketlerinin üzerinde yazan ccler ortalama şeyler. Sütüm gelsin diye de tahin helvası,bol su,bulgur ve soğan yedim bilmiyorum bunların etkisi var mı 50 günün sonunda azda olsa geldi.