Benim kayınvalidem değilde eşimin teyzesi var çocuğu olmadı hiç. Ona kırk gezmesine gittiğinizde kızım 3 aylık falandı ay emzireyim acaba alcakmı dedi hoop açtı memesini verdi çocuğa ben bişey diyemedim kırılacak diye saf bi kadın zaten çok bizler gibi değil. Kıyamadım ama kayınvalidem kızdı abla napıyosun yaa niye veriyosun diye sesini yükseltti. Zaten kadın çocuğa hasret bu duyguları hiç yaşamamış yiğenlerini çocukları gibi görüyor bir şey diyemedim yani