meryemceeeee ya ben de çok çektim bu alerji mevzusundan o yüzden bildiğim bir şey varsa size de yararı dokunsun diye söylüyorum. Siveno yerine normal granül sabunlardan kullanın doktorumuz öyle söyledi. Bir de bebeğin egzamasının arttığı dönemlerde salça ve domatesten uzak durun iyice arttırır. Mesela benim oğluma tarhana dokunuyor içtiği gün hemen kızarır o yüzden onu da kestim. Her banyosunda şampuan kullanmayın bir de kesinlikle lif ve kese olmasın. Belki yapmadığınız ya da gözünüzden kaçan olursa diye böyle yazdım, inşallah da faydası olur. 🌸