Griwoman7 Merhabalar 18 günlük bebeğim var karnı tok gazı yok ağlamıyor da ama uyumuyor 3-4 saat uyanık kalıyor ağlasa diyeceğim ağrısı var gazı var ama yok neden olabilir bu uyumama başına gelen var mı yardımcı olabilir misiniz.
Ygtek Griwoman7 2 ay boyunca gündüz hiç uyumuyordu bebeğimm çok normal alışma evresi. Düzen oturur yakında ama daha çok küçük uyumaması normal
Rizeligelin Griwoman7 canım bizimde yarın kırkımız çıkıyor dodğdugu günden beri bizde böyleyiz ağlamıyor gazı da yok ama gözleri açık uyumuyor hiç
Griwoman7 Rizeligelin normal birşey yani çünkü rahatsızlığı olsa ağlar ıkınır kızarır ama hiç biri yok bekliyorum öyle
Rizeligelin Griwoman7 aynı canım gittikçe de daha az uyuyor bakalım kırkından sonra düzelir diyorlar ama