Kızlar 4 aylık kızım 8 gün kakasını yapamadı acile götürdük cumartesi lavman yaptılar o günden beri yine yapmadı çocuk doktoru bekle bir 10 gün daha olmadı şurup veririm dedi ama kızım çok rahatsızdı bugün eczaneden gliserin kansuk alıp çeyrek kadar uyguladım. Daha uygular uygulamaz kakasını yaptı. Normal mi bu kadar hızlı olması ben anlamadım ?