Mrlkb birinci ay dolmadan hamile kaldığım kiloyu gördüm … ama sonra yemeyince süt olmuyormuş en azından benim bünyem için öyle (su içsem süt olmuyor malesef ) o yüzden iyi yiyorum +6 kilodayım çoğuda göbek ve sezaryan emzirme bitince deneyeceğim ben henüz beş buçuk aylık . Kızım da da öyle olmuştu 2,5 aylıktı süt kesildi sonra verdim zaten.. bunda kesilmesin diye diyet vs bişi denemedim olmuyor . Sizin ne kadarlık oldu nasıl beslenmesi bebişin