deniz-44 Emzirdigim için cerazette ile korunuyordum 9 aydır adet görmüyorum hapı bıraktım ne zaman olurum var mı kullanıp bırakanlar
barbiee_ deniz-44 valla bi süre olmadım mahvetti o hap bıraktım olmayınca bana bi sinir geliyordu stres oluyordum