Hanımlar kızım 1 aylıkken anneme bıraktım bir işim vardı 1 saate döndüm uyuyordu zaten annem rahat baktı hoş uyanıkta olsa annem bakıyordu eşimde öyle görümcemde 2 aylığı geçiyoruz hiç durmuyor ya kimsede artık acaba yabancılamayamı başladı birtek bende duruyor eşimde biraz duruyor acil işim olunca bırakamıyorum kimseye neden öyle sizinde öyle olmuşmuydu