ilknurcelik Mama olarak bebelac gold kullanıyorum günde 3 kez kaşık maması veriyorum sabah akşam aptamil 7 tahıllı ballı kaşık maması öğlen mamaya muz karıştırıp veriyorum. Sizin denediğiniZ ve bebeğinizin sevdiği kaşık maması çeşitlerini yazar mısınız?
ilknurcelik Alpella 5 ay 19 günlük evet yiyor çok şükür 5 aya kadar sadece anne sütü ile geldik 2 haftadır gündüzleri doğru düzgün emmiyor gece saat başı kalkıp emiyor çareyi kaşık mamalarda buldum bende
premses_annesi ilknurcelik ben hipp gece mamasi kullaniyorum icerisinede 2 cay kasigi pekmez birakiyorumm sende pekmez kullaniyomusun acaba