Selam kizlar! Bebegim henuz 45 gunluk dunden beri meme reddi yasiyorum emmek istemiyo biberon istiyo. Beni gayet guzel emiyodu sutumde geliyo ama uykuya gecerken ille biberon istiyodu bende emdi nasilsa deyip veriyodum gunde 1-2 kere. Ama baktim dun geceden beri meme reddi var bende inat ettim vermiyorum biberon. Beni yeteri kadar emmedi bende siringayla biraz mama yedirdim. Tavsiyeleriniz neler? Bi emzirme uzmanindan yardim almalimiyim? Ilk kizimda emziremedim hep mama verdim ve acayip vicdan azabi cektim ilk baslarda (buarada kziim gayet saglikli olmuyosa olmuyo) ama 2. Kizimda sutum geliyo ve gelmisken emzirmek istiyorum.