kids1234 Bebeğim 10 aylık bugün sağlık ocağı kontrolümüz vardı doktor boy-kilo ortalama. Fakat kafa çapı 47.5 ortalamanın bir tık üstü ama sorun değil dedi. Sizin bebişlerde durumlar nedir ortalamanın üstü olunca ne gibi durumlar oluyor?
Leylamoznur kids1234 yani kuzum gelişimsel farklılıklar zihinsel farklılıklar gibi durumlardan bahsediyolar benim kızımın kafası küçüktü ayına göre ve oyuzden emar çekilde bunu çocuk doktorunuz ön görüyor