Merve2560 Benim 3 aylık bir kızım var sadece anne sütüyle besleniyor ama ağız çevresinde kızarıklıklar oluştu neden olmuş olabilir sizce###
Elifum Merve2560 ara Ra mı oluyor yoksa devamlı Bi şekilde oldu ve geçmiyor mu.. Benim kızımda da oluyordu salyası falan akmaya başladığında ya da narin oluyor ya ciltleri birazcık sert sildiğimiz de başka neyden olur bilemiyorum
anneCANan Merve2560 korkma canım minik minik kırmızılıklar demi kaybolan tekrar çıkan akşama doğru artan sabah uyandığında varla yok arasında olan 🤗 oğlumda da olmuştu şu an yok kusması azaldığı için. kusuyor salyası geliyor haliyle asitli onlar bi de emzikte alıyor ya orası iyice tahriş oluyor
Merve2560 Elifum önceden yoktu sadece iki haftadır oluyo sabahları daha az ama akşama doğru iyice kırmızılaşıyo bugün ellerine özellikle dikkat ettik ağzına götürmesin diye sanki biraz daha az bugün
Asel_19092019 Allerji olabilir mi ? Böyle vakalara besin allerjisi diyor uzmanlar inşallah değildir.Ya da siz ne yediniz cokk baharatlı yada allerji yapabilecek birsey tükettiniz mi sütten geçme ihtimali olabilir.🙄
Merve2560 Deletedmom73 soğuğa da hiç çıkarmadık anlayamadım neden olduğunu eli sürekli ağzında birazda tükürüğü çok onun etkisi olabilir mi
Deletedmom73 Merve2560 ondandır o zaman. Ek gıda almıyorsa merak etme. Bizde de oldu 4 aylıkken hametan verdi doktor
Elifum Merve2560 ondan oluyor işte fazla salya salgılamasından dönem dönem oluyor gecer sonra önemli bişey değildir içini ferah tut
meva_kus Merve2560 onu kullananlarda ağız kenarında kıxarıklık oluyor belki o yuzdendir diye sordun, inşallah çözüm bulursunuz 🌸