Kızlar bebeğim 15 aylık yürüyor ama çoook düşüyor. Dışarıda vicco ayakkabı kullanıyoruz yürürken birden sanki ayağına bir şey dolanıyor hop yerde. Evde de pat diye ses geliyor bir bakıyorum yüz üstü düşmüş. Çoraplı da düşüyor çorapsız da anlamadım neden ?
Foto paylaşmam süslü püslü giydirmem uslu bir çocuk da değil ki nazar değsin . Ne yapacağım bilmiyorum kafası gözü yara bere morluk içinde