Selam güzel anneler , bebeğiniz 2 aylıkken gece uyandırıyor musunuz emzirmek için ? Yoksa uyanınca mı veriyorsunuz , bu arada ben sağım yapıyorum 3 saatte bir uyandırıyorum önce gaz masajı gaz damlası , 20 dk yapıyorum masaj , temiz de olsa bezini değiştirip sağdığım sütü veriyorum çok yorucu oluyor her uyandığımda max 1 saat uyanık kalıyorum yarım saatte süt sağıyorum diğer uykusuna kadar 1,5 saat uyuyabiliyorum çok yorucu oluyor ,sizler nasıl yapıyorsunuz ?