Mutlubebis Kızım 9 aylık. Birden aşırı iştahsızlaştı :( doktora gittik dişleri aşırı kabarmış ondan dolayı iştahsız olduğunu söyledi. Tahlilleri çok şükür normal. Tecrübeli anneler, ne kadar sürüyor bu iştahsızlık 🙄
Mutlubebis esmayenice sonra düzeldi mi peki ? Az yemeyi alışkanlık haline getirir mi diye korkuyorum 😳