canssm ben eğitime başlamadan 2 hafta kadar önce rutinlere ve uyku saatlerine başladım kolay geçiş yaptı diye düşünüyorum. Bir günde ani bir değişiklik olmamış oldu. Rutin olarak emziriyorum 10 dk sonra oyun oynatıyorum 10 dk, oyuncaklara iyi uykular diyoruz topluyoruz, sonra sıcak suyla el yüz yıkama, alt değiştirme ya da açma kapama, uyku tulumunu giydirme, sonra üç sayfalık bi uyku kitabı var sesli onu açıyorum okuyoruz söylerken kucağımda yüzünü seviyorum gözünü kapatır gibi uykusu geliyo iyice. Kitaptaki çocuğa iyi uykular doğaya iyi uykular diyorum. Bismillah diyip yatağa bırakıyorum 😅 hep aynı kelimeler kullanmaya çalışıyorum son sözlerde
-Bir de uyku arkadaşımız var üç aydır onunla uyutmaya çalışıyorum. Belki bunlar daha kolaylık sağlamıştır.