Selam kızlar, grip oldum zannederken meğer kovidmişim.
4-5 gündür çok kötüydüm maske takmama rağmen bebeğime de bulaşmış. Bebeğimde ateş şüphesiyle dr gittim ne yazık ki kovidiz.
İlaç tedavisi de yok benim gibi olan vsr mı? Bu ara herkes kovid oluyormuş meğer.
Aman dikkat!!!
Çok korkuyorum bebeğime bir şey olursa diye😢😢