hypenia Saygıdeğer anneler biz 7 aya giricez az kaldı ben tadımlarla başladım şuan meyveler bitmek üzere ondan sonrası için beslenmesi nasıl olmalı? Tecrübeli annelerden tavsiyelerini istiyorum♥️