Minigim2 ikiaslanannesi normalde 7 ekımde dogacaktı. Kandildi öyle hatırlıyorum gelmek ıstemedı 😍😊 ertesı gun dogdu 🥰🧿
Minigim2 Brnkk523 benım kızımda 7 ekımde dogacaktı ama gelmek ıstemedı kucuk hanım 🥰😊 8 ekım dogumlu 🐥kandıldı demı dogru hatırlıyorum