Benim bebeğimde sütüm tazyikli olduğundan boğulacakmış gibi olup memeyi bırakıyordu, sinirleniyordu, ağlıyordu. Boğulacak gibi olduğunda iki kaşının ortasından yukarı doğru baş parmağımla ovalıyordum. Bide artık geriye yaslanıp emziriyorum, geriye yaslanıp emzirmek beni bu dertten kurtardı diyebilirim.