Marianne evet kullanıyorum doktor yazmıştı,doğumdan sonraki 3 ayda oluştu bu lekeler. Bir-kac krem serum vb. Kullandım ama sadece 1 2 ton rengini açtı sadece gözlerimin kenarlarında var başka yok. Kuruluk ise bu yaşıma geldim hala bir çare nemlendirici bulamadim.