Selam anneler 1.5 yaşında kızım var 2. Ye hamileyim Ocak ortası gibi doğum olacak Allah nasip ederse ama benim evim berbat halde nerden basliyim bilmiyorum hergun bir yerden başlamak istiyorum ama yok bakıyorum yine hicbri şey yapmadan akşam olmuş dogum temizligini nasıl yapmam lazım hem hamile hem bebekle yardım edecek kimsem de yok yardımcı da alamam maalesef benim durumumda olan anneler siz nasıl yaptınız nasıl yapıyorsunuz nasıl enerjik ve motive olabilirim