Büyük kızımdan bebeğime, bebeğimden eşime, eşimden ve bebekten bana geçti, bende tüm ev halkına 10 gündür sarımsak kürü yapıyorum. 2 diş sarımsağı minik mimik kesip içine bal, zencefil ve limon koyuyorum. Yutuyoruz onu, aslında sarımsağı ezmek daha iyiymiş ama bende aleti yok diye kestim. Dün akşam bayaa heryeril ağrğyordu, boğazımda öyleydi su bile içemiyordum bugün çok şükür sadece burnum akıyor, onun dışında daha iyiyim