findiginannesi_ pamukseker_ Bizde de eşim yaptırmıştı benn istediğimi belirtmiştim Çok yaptırmadık biz 20 adet bişeydi
pamukseker_ miniksercedefne havvamete starwomen Kızlar ben görümceyim gelinimiz mesaj atmış nikah yakın abla siz yaptıracak mısınız ben istiyorum dedi bende kız evi yaptırır diye duymuştum o yüzden sordum 💝
Laydaren pamukseker_ Sorunuzu görünce merak edip baktım, erkek tarafı yaptırır yazıyor. Ama keşke size yazmadan kendi nişanlısıyla görüşseymiş bu durumu😊
havvamete pamukseker_ sizn yaptırın demeye getirmiş gibi 😂 yaptırırdım ben olsam erkek tarafı olarak 😂
pamukseker_ Laydaren evet haklısınız ama parayla olacak bir şey olunca çekiniyor abime söylemeyi beni de yakın gördüğü için soruyor 💕
Happybaby06 pamukseker_ ben kendim yaptırdım çok para tutan şeyler değil ki nikah susununde parasını isteyeyim olmasaydı eşime derdim param kalmadı diye o alırdı
asrinhatasi pamukseker_ nişan ve kına hediyeliklerini kız tarafı, nikah ve düğün hediyeliklerini erkek tarafı yapar.