Arkadaslar geceler bebeğim cok sık uyanıyo ve memede uyumak istiyo tam yataga koyacagım hop bidaha uyanıyo 2. Gecedir sabahladım artık gündüz kendimi hcbir seye veremiyorum sersem gibi oldum sürekli sabahlıyorum en fazla 1-2 saat uyuyabliyorum emzirerek geciyor gecelerm gündüzlerm. Her ağladıgında emmek istiyor. Geceleri en azından biraz uzun uyumadı için mama vermeyi düşünüyorum ama korkuyorum başta öyle yaptılar memeyi bıraktı diye memeyi bıraktırmadan mama versem gündüz de ister mi mama endişeleerim var yoksa sdce gece 1 kere en azından verip uyumasını istiyorum hem kendim hem bebeğim iicn ben uyumazsam cocugma bakacak kimse yok. Ailemden uzak yasıyorum. Bu konuda benim gibi sdce gece mama veren varmı fikir ve yardımlarınızı beklyrm