Aybkezr Kızlar bugün doktor kontrolümuz vardı sarılık değerimiz 11 çıkmış doktor tedaviye gerek yok demiş hani korkacak kadar değil demiş ama 15 gün kontrol edin filan demiş işte şimdi asıl soru sarılık nasıl geçer ne yapmalıyım
elif6714 Aybkezr benim bebeğim de de vardı sık emzirmeme rağmen vardı sonra kendimi sağdım sütüm az geliyodu sağa sağa arttırdım şuan şükür bir problemi kalmadı 1 ay 4 günlük
eymennanne Aybkezr mama artı meme ile devam et mamayı emzirme kaşığı ile verin bende aynı sorunu yaşadım bir ay önce ve bebeği güneşe çıkarın çok uyumasına müsaade etme uyudukca oksijensiz kalıyor ke yazıkki oda beyne hasar veriyor olabildiğince ışığın altında yatır ben uzamış sarılık yaşadım çok zor
merveems 11 korkulacak bir değer değil bizimde 22den düştü ışık tedavisi de aldık bir gün bol bol emzirmeyle atıyor bebek çişiyle
busra1819 11 korkulacak bir değer değil biz 19 la fototerapi aldık sizi emiyorsa en geç yarım saatte bir emzirin mama alıyorsa saat başı 60 cc mama verin benimki mama alıyor o şekilde düzeldi