38 haftalık hamileyim. Daha doğrusu bugün 38 oldum.iki üç haftadir baş ağrısı halsizlik diş ağrısı hepsi mevcut 😞 çürük bir dişim vardı orası sızlıyor sonra başıma vuruyor halsizlik yapıyor vs. Dişim ağrımadığında da genel olarak halsizim ve başım ağrıyor. Bu yüzden sürekli parol kullaniyorum mesela sabah attım iyi hissettim şimdi yine bir halsizlik oldu yine attım. Önceki gün parol da fayda etmedi acilden damardan aldım. İkinci hamileliğim. ilki böyle değildi ama bunda baya zorlanıyorum. İki üç paket parol bitirdim resmen bunun bir zararı olur mu acaba bileniniz var mi