ads0210 Çok şaşkınım bebeğim covid pozitif çıktı.Korkuyorum da covid bile olmamıştık pandemi bile. Bu süreci gecirenler neler yaptılar?
dondurmalisuflem ads0210 benimde kızım 4 aylıkken olmuştu covid zamanında. Telaşlanma onlar bizden daha güçlüler
melekkkizim ads0210 Geçen hafta geçirdik bir gün Ateş sürdüm Biz 3 gün hastanede yattık 2 gün boyunca da Parol antibiyotik verdiler 7 aylık
melekkkizim ads0210 kaç aylık bilmiyorum ama ateşi kontrol altında tutmaya çalışın Çünkü Ateş küçük bebeklerde tehlikeli Bu yüzden biz hastaneye doktorumuzun kararıyla yattık
Yorgun_ana112 ads0210 kaç aylık benim bebeğim 10 günlükken olmuş ben anlayamadım havalardandir diye düşündüm 11 günlükken ateşi 38 buçuk derecelere geldi hastaneye gittik hemen hiç bişey demeden test yaptılar kovid pozitif geldi hastaneye yatırmadik o gün ateş düşürücü verdiler şırıngayla verdik surekli hıc düşme olmadı dha da yükseldi yine acile gittik yoğun bakima alındı beni yanina sokmadilqr sütümü sağıp goturuyodum kapıdan aliyolardi 1 hafta sonra yanına soktular sürekli yüz üstü yatiriyolardi her gun antibiyotik verdiler her bebek aynı seyi yaşıycwk diye biseu uok ama benim çocuğum şuan herşeyden mikrop kapabiliyo
ads0210 dondurmalisuflem Ben nezle olmuştum benden geçmiştir fakat ben de mi covid misim test yaptırmadım çünkü iyiyim.çok saçma evdeyken nerden covid olduk ki biz 🤔 tüm gripler covid mi oldu artık? İnsan kendi hastalık halini bilir , hiç daha öncekilerden değişik bı hastalık gecirmemistim ki
Mavigokyuzu Sakince bekleyin, dirençli ateş olabilir, ateş düşürücü döngüsünde saatlere dikkat ederek kontrol altında tutun. Burun temizliğini ihmal etmeyin. Gececek 🤗 geçmiş olsun
ads0210 Mavigokyuzu teşekkürler.Calpol ,pedifen veriorum şimdilik.Burun temizliği içinde serum fizyo tüpüyle 2 damla sıkıyorum burnuna ama büyüdü artık yaptırmıyor. Sterimar da var ama hiç kullanmadim korkumdan 😁
ads0210 melekkkizim çok geçmiş olsun size de. Hiç bı çocuk hasta olmasın yaa, Allah beterinden korusun 🙏
ads0210 Yorgun_ana112 ayy çok geçmiş olsun neler yaşamışsiniz yaa o lohusa halinizle bir de.okurken kalbim sıkıştı kimbili siz neler cektiniz.Maalesef her zaman guclu olmak zorundayiz.9 ayligiz bizde. Allah herkese şifa versin
Yorgun_ana112 ads0210 Allah razı olsun ☺️ ek gıda aliyodur bol bol c vitamini yedir sarımsak bilmiyorum veriliyomu çok güzel etkisi var calpol yerine parol kullaniyoduk biz parol turuncu surupta iyi gelir . Bı bitmedi bu illet artık bilerek yazdıklarını dusunuyorum aşı yaptirdilar boşuna