kubra00k Yok deseniz sevineceğim. Oğlum daha 1 yaşında. Zor süreç zaten. Geçen ay 16sında olmuştum. Bugün 25 i ve hâla regl olmadım. Evde test yaptım negatif. Sizce sadece sıradan bir gecikmemidir.
iremnazshn kubra00k düzensizlik olabilir mevsim geçişlerinden ben geçen ay 2 ayda oldum kafayı yiyordum
cry_babies kubra00k emziriyorsanız gün atarak gecikmesi normal benim hep öyle oluyor 5 gün atıyor hep regl döneminde
_Goktugunannesi__ kubra00k Korunma olmadıysa ihtimal var onun harici doğumdan sonra regl düzene girmiş miydi her ay belirli günde oluyor muydunuz mevsim geçişleri den dolayı, dak aksama oluyor
ereninannesi_ kubra00k bende geciktim bu ay her ay erken olurdu testte yapamıyorum köydeyim 6.gun bugun