Princess1 benim 4.ayda gelmişti oğlum 8 aylık oldu adetim hala gelmedi. Doktoruma sorduğumda 1 yıla kadar normal, endişelenme demişti. Tabi benim icim rahat etmedi gittim test aldım hala ara ara test yapıyorum 🙄 Senin de öyle olabilir, endişelendikçe test al 👍🏻