Merhaba, kızım 2 aylık oldu mama-meme olarak ilerliyoruz. Memede akış yavaş olduğu için genelde uyurdu ve biberon akışı isterdi. Mama da verdiğim için biberonla çok rahat besleniyordu. İlk günden beri yenidoğan 1 numara başlık kullanıyorum. Kendisi artık büyüdüğü için daha hızlı beslenmek istiyor ama ben başlığı inatla değiştirmedim ve yavaş akışla yenidoğan başlıkla devam ettim. Artık biberonda uyuyor çünkü çok yavaş kalıyor akış 😂 memede uyumuyor. Biberon olarakta avent kullanıyorum bu arada. Bu durumu yaşayan varsa deneyebilir. En azından bebiş memede uyumadan daha fazla süt alabilir 🥰