nesep ben çözümü şöyle buldum. Öncelikle biraz yatırıyorum sonra hareketlenmeye baslayınca kucağıma alıp gazını cıkarıyorum yatırıyorum yoksa kusuyor zaten, kusmazsa da bağırsakta sancı olarak geri dönüyor.
Eğer gazını cıkarırken uyanırsa, beyaz gürültü açıp emziğini veriyorum hafif pışpışla tekrar uyutuyorum. Ama beyaz gürültü ve emzik bizim icin bir rutin, bu ikisiyle uyuyacağını anlıyor👍🏻 43 günlük bu arada