Arkadaşlar 1.5 aylık bebeğim var. Meme hastası. Ama emzirirken doyup doymadığını nasıl anlıyorsunuz bıraksam hep kalacak gibi az mı süt var diye yoksa ilk aylar bebek hep mi böyle. Mecalim kalmiyor kollarım ağrıyor. Ortalama ne kadar süre kucağınızda kalır emzirirken?