lohusaserbeti ben de kızımı 11 aylık deldirmiştim , yamuk oldu hatta 2 ay kadar takılı kaldı küpe, sonra içime dert oldu ilerde bana hesap sorar diye çıkarttım.
Şimdi iki buçuk yaşında delikler kapandı sadece hafif iz var, daha deldirmedik, aslında çok önce kapanmıştı .şimdi de kendi deldirtmiyor