Kızlar oğlum 4 yaşına girecek 2 ay sonra ama inanılmaz hareketli bir dakika yerinde durmuyor enerjisini nasıl atabilirim dışarı çıkarıyoruz evde aktivite yapıyoruz kardeşi var ona sarıyor sürekli el kol durmuyor sürekli bir hareket halinde . Hiperaktivite mi var diye düşünmeye başladım bilgisi olan var mı bu konuda yada çocuğunda hiperaktivite tanısı olan? Sürekli istediği olsun istiyor kardeşinin elindekini istiyor vermeyince ortalığı yıkıyor ne yapacağım sizce ben