Merhaba güzel anne arkadaşlarim kızım ptesi 3 yaşını doldurdu ama hâlâ tuvalet ogrenemedi, defalarca denedim sadece ilk denemede oluyor gibiydi yaptı çişini kakasını tuvalete ama sabah kalktı istemiyorum canavar var dedi zorlamak istemedim sonra yine denedim olmadı, yeniden , yeniden …. Bezini bağladığım an yapıyor, ya da hep şortuna yaptı , yaptiktan sonra söyledi ya da ağlayarak bunu bana gösterdi. Bugün yine çıkardım komple hicbise takmadım şort bile giydirmedim ama bu saate kadar yapmadı, tuttuğunu düşünüyorum, yani tutuyorsa neden yapmıyor anlamış değilim çok moralim bozuluyor üzülüyorum yoruluyorum , 3 aylık da bebeğimiz var hem onunki hem onunki değişmek vs çok zorluyor beni, lütfen bu durumda olan ya da yaşayan varsa ya da benzeri olan, fikir verebilir mi, mutlaka yasayaniniz vardır , kendimi kötü hissediyorum bu yüzden sizden destek almak istedim , iyi ki varsınız 🌸❤️💐 cevap ve fikirlerinizi mutlaka bekliyorum 🎈