sedadvc ben 20 gün ağlayarak emzirdim mememin acısından. Silikon uç kullanıyordum ama o daha çok can yakıyormuş… madecassol kullandım emzirme hemşiremin önerisi ile sabah-akşam sürdüm. Sadece emzirmeden önce memeyi yıkamak gerekiyor. O yüzden emzirip öyle sürün , ne kadar sürede bir emiyor bebek bilmiyorum ama biraz emmeye ara verdiğinde olsun ki memede dursun krem. Gece de yatmadan sürersiniz.
Lansinoh krem sürdüm her emzirme sonrası, gümüş kapak kullandım. Ama en önemlisi bebeği doğru tutmak, Bebek ne kadar düzgün emerse o kadar az acı oluyor. Bol bol emzirmeye de devam edin kendi sütünüz de iyi gelir. Bazen çekince çekiyoruz ama malesef. İnşallah çabucak siz de bebek de emme işine alışırsınız