aysecos Merhaba kızlar 2aylık bebeğim ve kakasını 3-4gün yapmayıp yaptığı zaman yemyeşil aşırı kokulu ve su gibi çıkarıyor neden olabilir acaba normal mi
Mavigokyuzu Yeşil kaka genelde kesik kesik emme durumunda oluyor, isterseniz emme süresini uzatın sorun devam ederse doktorunuza danışın