Kızlar benim bebeğim 7 buçuk aylık ilk doğduğu zaman hem sütümü hem de mama veriyordum 5-6 aydan sonra ek gıdaya geçerken mamayı bıraktım Çünkü sünnet yapacaktık sünnet doktoru mama verme dedi pipisi küçük olduğu için. Sütüm var ama aşırı değildi Onun için mama veriyordum ve bebek mamaya alıştı mamayı bırakınca da bir ay bir buçuk aydır mamayı bıraktım ama hala mama istiyor Yani biberonda bir şeyler içmeyi seviyor Ben de aç olduğundan değil de canı istediği için acıyorum ve vermek istiyorum Sizce tekrar mama Versem mi arada sütüm azalıyor Belki arada tam Tok olmayabiliyor Onun için mama Versem mi tok olsa bile günde bir iki sefer de olsa mama versem Onun için daha iyi olur. şu BİM’deki mamalar var onlar nasıl sizce Ben önceden SMA veriyordum. veya bebelac ın muhallebi tarzı ara öğünde verilen yiyeceği var onları ablam kendi çocuklarında kullanmış kilo da aldırtıyormuş onu alıp sulandırıp mı versem biberonda öyle deneyen oldu mu sulandırsam Olur mu yoksa katı mı oluyor. çevremde herkes bir şey söylüyor ailem Mama da ver diyor yetmez sadece senin sütün ve ek gıda diyor kaynanamların tarafı da mamaya karşılar sanki çok her şeye dikkat ediyorlarmış gibi bir de mamaya da karşılar habire verme Kendi üstünü ver falan diyorlar. Bana kalsa ben mama vermek istemiyorum ama bebek alıştığı için istiyor benden günde bir iki sefer de olsa vermeyi düşünüyorum