mommandboy bebeğinize uyurken başı üşümesin diye penye şapka takıyor musunuz kızlar havalar soğudu, nasıl giydirip uyutuyorsunuz acaba? ☺️
linosko1 mommandboy ben gecen yil kasim ayinda dogum yaptim cok nadir taktim kizimda taktirmamisti zaten, evin icinde gerek yok bence☺️
oykumMom mommandboy uyurken veya evin iç indeyken hiç şapka takmadım doğduğundan beri evimiz zaten sıcaktı sadece dışarı çıkarken taktım
atesarp mommandboy kasımda dogum yaptim bebegim asla şapka taktirmadı bende banyodan sonra tutturabildigim kadar tutuyordum kafasinda onun dışında evde hiç takmadim dışarı çikarken takıyordum bi şekilde
Minmini mommandboy ben ilk kışımızda sadece banyodan sonra takıyordum ilk uyandığında da çıkarıyordum onun dışında takmadım evde hiç