17 aylık bebeğim ve son yaklaşık 2 aydır banyo yapmaktan nefret ediyor. Saatlerce banyoda takılmayı seven çocuk şimdi gel banyo yapalım diyince ve suyu açınca evin içinde kaçıyor. Önceden banyodan çıksrsmıyordum. Avazı çıktığı kadar bağlıyor ağlıyor çıkmak istiyor. Eşimle beraber anca yıkayaniliyoruz artık tek başına olmuyor. Oyuncakta taşıdık bir sürü banyoya ekran bile açtık hiç bi şeyi gözü görmüyor. Sinir krizi geçiriyor resmen. Napıcam bilmiyorum tavsiyeniz var mıdır ?