İyi akşamlar anneler. Kızım 51 günlük. Dün öksürüğü başladı. Kuru öksürük hırıltılı değil. Burnu tıkanıyor devamlı onu bir şekilde açıyorum ama öksürük için ne yapabilirim? Doktoru aradım, daha çok küçük şurup falan zaten verilmez ki hırıltılı değilse bir şey olmaz dedi. Ama çocuk öksürdükçe kusacak gibi oluyor Fikri olan var mı??