Kızlar oğlumla kocamın doğum günleri arasında 4 gün var, oğlumun doğum gününe kendi ailemin yanındaydım, birşeyler hazırladım uğraştım kendi ailemle kutladık filan ama eşim evimizin olduğu şehirdeydi gelmedi orda izinde dinleniyordu, kocamın doğum gününde de birkaç otobüs yolculuğu yaptım iki çocuk uykusuzluk derken unutmuşum, ertesi gün telefonda kutladım ama biraz bozuldu, haftasonu eve dönüyorum, gönlünü alacak birşeyler yapayım diyorum ama hediye filan da ne alsam gerek yoktu der pek kullandığını da görmedim, napabilirim bilemedim, fikirlere açığım 🫠