Merhaba anneler
Oğlum 5 ay 4 günlük henüz ek gıdaya geçmedik dün sabah uyandığında öksürüğünü duydum dikkat çekmek içinde yapar gülüp geçtim ama bidaha öksürüp kulağıma balgam sesi ve hırıltı gelince eyvah hastalık geliyor dedim akşama acile gittik prospan şurup zaditen damla Ve serum fizyolojik verdi doktor dün akşamdan beri düzenli olarak kullanıyorum ancak bebeğimde öksürük hapşırık hırıltı burnunda mukus devam ediyor tabiki bir anda geçmez ama ilk kez yaşadığım için ben ondan daha halsiz çaresiz hissediyorum neşesi gitti zır zır ağlıyor içim parçalanıyor
sizden ricam evde denediğiniz doğal yöntemler var mi fikirlerinize ihtiyacım var?