Kızlar dayım yurt dışından geldi. Turkiye temelli dönüş yaptı ve çalışıyor. Emekli olacak ve bir takım evraklar istenmiş kendisinden.istenilen evraklar ilk evliliğinden resmi nikahlı eşinin geçmişte nerelerde çalıştığı nerede oturduğuna dair. Eski eş vermek istemiyor aralarıda bozuk zaten.eğer vermezse evrakları emekli olamicakmis. Bu bize çok saçma geldi.neden illaki ilk eşinden isteniyor? İkisinde bir çok kez baskalari ile evlenip bosandi Diğer evliliğide resmi nikahlı idi? Ayrıca cooook seneler geçti ayrılalı eski eş ne alaka böyle bir prosedür olabilir mi? Yoksa bize söylenen bir yalan mi var?