Tugbabu59 merhaba, doktorlar gerek görseydi eeg çekerlerdi diye düşünüyorum. West sendromunun kendine has bir eeg durumu var. Sonuca bakarak doktorlar karar veriyor. İşin uzmanı değilim şahsi fikrim şöyle; çocuğunu west sendromu olsaydı ilaçsız tedavisiz bir şekilde atlatamazdı ve tedavi olmadığı için de günden güne nöbetleri ağırlaşırdı diye düşünüyorum. Gelişim geriliği bir çok sebepten olabilir ama west olduğunu düşünmüyorum. Yine de aklınıza takılan bir şey olursa yazın