Ygthannesi Kızlar oğlum 8,5 aylık ve oyun oynarken falan birden kasıyor kendini istemsizce bi ay önce falan tekrar yapmıştı iki 3 gün içinde geçmişti şimdi yine aynı pazartesi dr gideceğim ama içim hiç rahat değil
Sezgin Ygthannesi biraz daha ayrıntılı anlatabilir misiniz? Mesela hareketi yaparken gözlerde kayma var mı? Hareket bittikten sonra çocukta uyku hali var mı, bağırıp çığırma veya gülme var mı? Bu hareketten sonra gözlerden yaş geliyor mu gibi
Zynp35 Ygthannesi geçmiş olsun bnm.kizkmda o ay civarlarnda yapmıştı cok evham yapmstm sizin gibi post acmistm burda dr gitttik nöroloji ilk bisi cikmadi eegde 11 aydan sonra kaslmalari gece gunduz artmisti yine dr gittik eeg temiz cikti sukur. Sebebide bebeklik çağı mansturbasyonuymus zamanla azaldi şükür kaslmalari. Bebegini iyi gizlemle kenjno kasti zaman en sevdi seyi goster tepkisine bak kaslma annda terleme varmi birde mudahala ednce snirrlenirmi diye. Kaslma halleini video cek dr istiyor olsn tlfnnda. Insallah sadece boyle basit birseydir kuzum mutlaka bi nörolog görsün cok gecmis olsun
Fmagn Sezgin canm ben bırsey dıcem bnmkı ısıga cok meraklı cok sevıyor bakmayı 8 ay 4 gunluk normal mı sızce
Sezgin Ygthannesi çok geçmiş olsun ama mutlaka bir çocuk nörolojisine götürün yine de . Benim kızım epilepsi o yüzden sordum. İnşallhbhiç bir şeyi yoktur.🙏
Sezgin Ygthannesi hayır yok. Gözleri geriye gidip başı aşağıya düşüyordu. Hemen doktora gittik. Eeg de çıktı. İnşallah sizin bebeğiniz sağlıklıdır. Korkmayın her garip bi hareket yapan epilepsi olsaydı oooo..
Ygthannesi Sezgin inşalar çok teşekkür ederim bizim öyle göz kayması falan olmadı çok şükür bide sinirlendiği zaman yapıyor sanki daha çok
Sezgin Ygthannesi şu anda benim kızımda titreme hareketi yapıyor sizin dediğiniz gibi. Ve bu hareketler nöbet değil dedi doktorumuz.Gözlemleyin mesela kalkmak istediğinde bir müzik duyduğunda heyecanlndığında sinirlendiğinde acıktığında gibi gibi .. yapıyorsa allahın izniyle normaldir. Tabi en iyisini doktorlar bilir hayırlı haberler alın inşallah
hayalperest_ Ygthannesi şımarınca yapıyor benimki de yüzünü gözünü buruşturuyor anlık bi şey anlamadım ben de nörolojik mi
Beybibeybi Ygthannesi oyun oynarken falan sinirlenme tepkisi olabilir mi yada başka bir tepki tabi yine de doktor görsün ama kendince edindiği bir duygu işareti hareketi de olabilir
Sezgin Ygthannesi uykuda sıçrama vardı ara ara. Bir de aniden ağlayarak uyanıyordu ama epilepsiyle alakası var mı bilmiyorum çünkü bazı günlerde gece hiç uyanmıyordu
Ygthannesi Sezgin cevaplarınız için çok teşekkür ederim inşallah iyi olur tüm bebekler Rabbim yavrularımızı korusun
Sevda6767 Sezgin merhabalar.. sıçramalari sordunuz mu peki doktora yani o sıçramalar normal mi yoksa nöbet mi