Merhaba hanımlar eşimin doğum günü ve bebişimin kırkı rastlaşıyor. Eşim bu lohusalık sürecinde bana çok destek oldu bende onu mutlu edecek bir şeyler yapmak istiyorum ama ev kalabalık olacak büyük ihtimalle, ne yapabilirim sizce ince fikirleriniz varsa önerilerinize açığım 🥰